sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Rovinieta online…simplu si comod :)

In primul rand chestia cu rovinieta mi se pare o mare prostie, necesitatea achizitionarii ei este o aberatie. Taxa ascunsa sub acest nume este o tampenie, probabil suntem tara cu cele mai multe taxe “pe mersul pe strada”: taxe in accize pt combustibil, taxa “podului”- pentru ca traversez podul :) ) O aberatie :D In fine rovinieta….o taxa pentru ca circul pe drumurile nationale, o taxa pentru repararea& intretinerea acesora…totusi bugetul statului nu inseamna si acest lucru?
In fine, nu asta e discutia: M-am confruntat acum ceva timp cu urmatoarea situatie: trebuia sa cumpar rovinieta si nu aveam de unde: cautam o posta si acolo unde era deschisa (ea posta) nu mergea sistemul, alta era in renovare, la alta erau toti pensionarii din cartier..si m-am lasat pagubas. Dupa care am inteles ca la PETROM se gaseste….fac o scanare a amintirilor vizuale sa vad unde este un petrom….:D
Am gasit acum un site de unde iti poti achizitiona rovinieta online, este vorba despre roviniete.ro. Fara efort, deplasare si toate inconvenientele amintite de mine. Puteti achizitiona roviniete pentru o perioada cuprinsa intre 30 de zile si 12 luni. Plata se poate face si online cu ajutorul cardului, dar si direct la banca in numerar :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu