Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 299 milioane de euro, în intervalul octombrie-decembrie, în creştere cu 2,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cifra de afaceri totală pentru 2019 este de 1.112 miliarde de euro, a anunţat, ieri, compania.
La 31 decembrie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.941.000 de clienţi, în creştere cu 1,7% comparativ cu finalul T4 2018.
Potrivit datelor companiei, la finalul lunii decembrie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra peste 540.000 clienţi, în creştere cu 7% faţă de T4 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 352.000 de clienţi, în creştere cu 23% faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
În 2019, Orange a continuat investiţiile în infrastructură, oferind acces la conectivitate 4G pentru încă 271.000 de locuitori din 545 de localităţi nou acoperite, a transmis operatorul de telecomunicaţii. Totodată, în 2019 Orange şi-a extins prezenţa 4G+ în peste 1800 de noi localităţi şi în 54 de oraşe. La finalul anului 2019, reţeaua 4G Orange acoperea 98,13% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană.
Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat, potrivit datelor companiei, o creştere a consumului de 37% în anul 2019 comparativ cu 2018.
În luna noiembrie 2019, Orange a lansat reţeaua comercială Orange 5G, fiind prima ţară din Grupul Orange în care se lansează servicii 5G. Astfel, la finalul anului 2019 reţeaua 5G cuprindea Bucureşti, Cluj-Napoca şi Iaşi, oraşe în care clienţii se pot bucura de cea mai mare viteză 5G, de până la 1.2Gbps la download şi viteze medii de 600 Mbps, o experienţă similară celei oferite de serviciul de internet prin fibră optică.
În 2019, pe baza măsurătorilor realizate de auditorul extern Systemics PAB, Orange a primit recunoaşterea de "Cea mai bună reţea mobilă din România". Totodată, auditorul LCC a certificat serviciile Orange de voce şi date mobile pentru cele mai bune performanţe, atât în zonele metropolitane, cât şi în cele rurale din România.