Încasarea facturilor de utilități la colțul blocului – un serviciu oferit de Casier Total comercianților
Strategia magazinelor de cartier trebuie adaptată astfel încât să poată rămâne pe o piață invadată de Penny, Profi, Lidl, Mega Image, Carrefour și alte entități comerciale străine, apărute cu miile printre blocurile noastre precum ciupercile după ploaie. Magazinele de cartier nu se mai pot baza doar pe vadul comercial și pe clienții fideli, întrucât clienții fideli sunt primii în supermarketurile străine atunci când se dă startul la vreo promoție.
Una dintre soluțiile moderne de a crește numărul de clienți și de a avea într-adevăr clienți fideli care revin în magazin este să-ți diversifici produsele pe care le vinzi dar nu oricum, ci într-un mod care rezolvă probleme în societate. Odată ce vinzi astfel de produse, din nevoie, oamenii vor veni în magazin și astfel, se va obține creșterea numărului de clienți, alături de creșterea cifrei de afaceri și implicit, creșterea profitului.
Aplicația Casier Total este fix ce trebuie pentru comercianți pentru a obține această schimbare, pentru a avea parte de clienți noi care vin să-și rezolve nevoile personale în magazinul de cartier de la colțul blocului. Este vorba despre un furnizor de servicii digitale prin intermediul căruia se pot încasa facturile la utilități, se pot cumpăra roviniete, se pot cumpăra încărcări electronice inclusiv pentru cartele PrePay și multe altele.
Încasare facturi utilități – de ce este un serviciu necesar magazinelor de cartier
Discutam mai sus despre nevoia de a rezolva probleme în societate. Acest serviciu de încasare facturi utilități fix acest lucru îl rezolvă. Cu toții avem facturi de plătit și nu mereu dispunem de bani pe card ca să le achităm online. Sau pur și simplu sunt oameni precum seniorii care nu le au cu internetul, sau dacă le au sunt adepții chitanței fizice, pe care pot să pună mâna. Este mult mai simplă achitarea facturilor la utilități la magazinul de la colțul blocului.
Și este mai mult decât evident faptul că în momentul în care un client intră în magazin pentru a achita o factură, mai cumpără și alte lucruri pentru acasă. În acest mod se reușește atât creșterea numărului de clienți ai magazinului, dar și creșterea cifrei de afaceri și nu în ultimul rând, creșterea profitului de la o lună la alta. De asemenea sunt foarte mulți clienți pe cartela PrePay, care cu siguranță vor prefera să reîncarce cartela de la magazinul de la colț nu de la operatorul de telefonie mobilă de care aparțin, nici online întrucât nu mereu dispun de bani pe carduri.
Aplicația Casier Total este gratuită pentru comercianți, aceștia nu vor primi aparatura în custodie (nu e necesara), nu vor trebui să investească niciun ban. În plus, la fiecare tranzacție efectuată prin intermediul aplicației are la bază un comision pe care magazinul îl primește, astfel încât la final de lună să iasă pe plus cu această mică nouă afacere. Este bine să fie plusvaloare atunci când există vânzare și după cum spuneam, prin intermediul aplicației Casier Total, magazinul are parte de un comision la fiecare tranzacție efectuată: plăți facturi, reîncărcare PrePay, vânzare roviniete, etc.
Astfel, în linii mari, un magazin de cartier nu are absolut nimic de pierdut dacă folosește Aplicația Casier Total, din contră, are numai de câștigat. Investiția este zero, iar la final de lună când se trage linie se constată că există profit din aceste servicii digitale pe care Casier Total le oferă. În fiecare magazin de cartier, în fiecare magazin din zona rurală există nevoie de astfel de furnizori de servicii digitale, întrucât reușesc să ajute comunitatea locală, nu doar să aducă profit magazinelor. În viață nu totul se rezumă la bani și dacă există posibilitatea de a ajuta comunitatea locală și în același timp si iasă și un ban, cei care dețin magazine de cartier nu ar trebui să stea pe gânduri dacă doresc sau nu să folosească aplicația Casier Total. Este o colaborare în care nimeni nu are nimic de pierdut!