marți, 14 septembrie 2021

Adeverinta salariat necesara la internarea in spital 2021



 Adeverinta salariat necesara la internarea in spital 2021! 

Asta e titlul. 

Stiu ca suna ciudat insa e mai mult decat amuzant.

In 2021, la internarea in orice spital de stat, ti se solicita aceasta vestita adeverinta. Dupa indelungi cautari in online .... nu am reusit sa o gasesc.

Evident ma gandesc sa sun la CNAS. 

O tanti draguta-mi spune ca de la spital NU trebuia sa mi se ceara nici o adeverinta. Doamna din spital trebuia sa verifice online aici http://www.casan.ro/page/verificare-asigurat.html calitatea de asigurat.

Cum sa faca ea asta in conditiile in care nu exista calculator pe acel birou???

Trecand cu greu peste asta insist la CNAS sa-mi dea un formular. Degeaba.


Minute de nervi mai tarziu reusesc sa identific pretiosul formular. 

Dau un share ca sa va ajut si pe voi. 

Ce-mi doresc este insa sa nu aveti nevoie de el. 

Sanatate multa!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu