miercuri, 21 decembrie 2016

BrandVoice Scala Assistance: Un duo clujean ne simplifică drumurile

Scala Assistance este singura companie având capital integral românesc, cu pionierat în distribuția de roviniete online și o cifră de afaceri estimată la 38 de milioane de euro pentru 2016. Scala Assistance este prima companie care a introdus conceptul de vânzare de roviniete online în 2007.

În ce context a apărut ideea de a porni acest business?

 Suntem de asemenea singura companie din România care are ca principal obiect de activitate emiterea și distribuția de roviniete. Ideea de a lansa un astfel de concept a venit de la o necesitate proprie. Pur și simplu pornisem într-o excursie în țară și ne-a fost foarte greu să achiziționăm o rovinietă. Am realizat imediat că este nevoie de cineva care să simplifice acest proces, așa că am făcut toate demersurile legale necesare pentru a putea activa pe acest segment. Pentru a gestiona eficient plata taxelor de drum, am mizat pe inovație, respectiv soluții tehnologice simple și de calitate, prin intermediul cărora am construit platforma roviniete.ro. Ne-a ajutat mult și experiența profesională anterioară – ambii lucrand în asigurări. Brokerajul în asigurari este domeniul din care am învățat, în timp, ce face diferența atunci când oferi servicii – atenția centrată pe nevoile clientului, dublată de o dorință constantă de a înțelege cum se schimbă aceste nevoi și, mai ales, în ce circumstanțe. Ne-am dorit ca prin Roviniete.ro să simplificăm viața șoferilor; dincolo de o platformă online foarte ușor de utilizat, oferim și consultanță, venim cu recomandări specifice, soluții rapide la probleme de achiziție, facem analiza parcurilor auto. Suntem mai mult decât un simplu furnizor de servicii, suntem consultanți.

 Ce a făcut diferența în timp, dincolo de grija deja menționată către nevoile clientelei și pionieratul în domeniu?

 Apropos, nu ne-a plăcut niciodată să ne referim la cei care apelează la serviciile noastre drept simpli clienți. Ne-am gândit mereu ca fiind partenerii noștri și astfel am putut relaționa mai bine în interacțiunile noastre. Revenind la întrebare, credem că un plus credibilitatății noastre în domeniu l-a oferit și faptul că suntem singura companie din țară care deține o certificare valoroasă pe segmentul de distribuire a rovinietelor, respectiv ISO 9001- 2008, acordată de către TÜV Rheinland România. Este o certificare internațională a calității, o serie de standarde de bune practici care confirmă nivelul ridicat al activităților desfășurate; certificarea garantează calitatea serviciilor noastre. Ne-a oferit un mare plus în momentul în care am participat la licitații sau am negociat contracte. Ne-am extins în timp și asta a însemnat construirea de parteneriate, iar aportul acestei certificări a fost extrem de valoros în momentul în care am dorit să punem bazele unor relații de încredere.

 În ce direcții a evoluat compania în timp?

 Activăm în prezent pe două segmente: retail și corporate. În zona de retail, distribuim roviniete prin două modalități – prin parteneri și prin platforma proprie online Roviniete.ro. Lunar, ajung să utilizeze website-ul roviniete.ro peste 100.000 de utilizatori unici atât din Romania, cât și din străinătate. O serie întreagă de parteneriate ne asigură prezența în orice colț al țării. În acest fel, ne-am oferit serviciile către persoane fizice și companii de dimensiuni mici. Pentru clienții de tip corporate, serviciile sunt asigurate prin o altă platformă online dedicată și printr-un call center propriu; clienții noștri pot beneficia și de un manager de cont dedicat, asistență permanentă la plasarea optimă a comenzilor de roviniete online într-un mediu securizat; am gândit astfel un pachet de servicii complet.

 Care sunt oportunitățile pentru succes financiar în viitor?

 Încercăm să venim în sprijinul companiilor cu servicii create special pentru nevoile clienților. Studiem, în prezent, mai multe posibilități prin care să scădem presiunea financiară pe care o resimt aceștia în ceea ce privește impactul rovinietei în bugetul lor. De asemenea, ne axăm foarte mult și investim în dezvoltarea soluției noastre de software atât la nivel UX (user experience) și UI (user interface), dar mai ales la nivel de securitate al operațiunilor.

 Ce servicii concrete preconizați că ați putea oferi în viitor?

 Vom intermedia achiziția taxei de pod (peaj) începând cu primul trimestru din 2017, alături de reintroducerea vinietei de Ungaria, dar și introducerea vinietei de Bulgaria.


Sursa: FORBES.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu