miercuri, 2 martie 2011

Camerele video de control al rovinietei vor verifica si RCA-ul

Camerele video de control al rovinietei vor verifica si RCA-ul. Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a inceput discutii cu reprezentantii Ministerului Administratiei si Internelor Politiei Romane pentru utilizarea sistemului de verificare a rovinietei si in cazul politelor RCA, a declarat directorul Directiei Informatica din CSA, Matei Dobrescu.

"Am avut o serie de discutii cu reprezentantii Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor. Discutiile sunt la inceput si nu pot sa avansez o data cand sistemul va deveni operational", a spus dl. Matei Dobrescu.

 Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale a introdus rovinieta electronica la 1 octombrie 2010. Soferii fara documentele care atesta plata rovinietei platesc despagubiri in functie de tipul vehiculului, intre 28 si 1.210 euro, si amenzi intre 250 si 4.500 lei.

 Lipsa politei de asigurare RCA se sanctioneaza cu amenda cuprinsa intre 1.000 si 2000 de lei, conform Legii 136/1995 privind asigurarile si reasiguraile in Romania. De asemenea, soferilor care nu detin o polita RCA li se retine certificatului de inmatriculare sau inregistrare, iar placutele cu numarul de inmatriculare sau inregistrare se retrag, conform prevederilor OUG 195/2002.

Un comentariu:

  1. Buna ziua.
    Ieri 16.05.2012 am primit un PV de Constatare a Contraventiei(recomandat) ... in care se precizeaza ca la data de 24.02.2012 ora 10:49 ,pe A2 km12+450m ,Glina,Jud. Ilfov ,Vehicul cat.A cu nr. B-xx-xxx apartinand ...

    Intocmit la data de 02.05.2012 ora 10:11 ,locul B-dul Iuliu Maniu nr. 401A,sector6,Bucuresti.

    Am scurtat textul presupunand ca se stie formatul de intocmire a unui astfel de PV si instintare ...

    Acum vin cu o precizare foarte importanta masina respectiva (propietate personala)... este o epava, n-am mai circulat cu ea de anul trecut 2011 din luna Aprilie ,mentionez ca are ITP expirat pe 19.05.2011 si ultima asigurare a expirat pe 21.06.2011 ... masina are bateria complet descarcata si o roata pe spate desumflata(intepata) ...

    Deci am o problema cu furt de numar sau clonarea lui ... am verificat numerele sunt pe masina ...cu detaliu ca la numarul din spate ... suportul de plastic prezinta intr-un colt urma de surubelnita ...

    Am sunat azi la Cestin sa vad daca pot face ceva cu acesta "ciudatenie" fara rezultate ,n-am anuntat la momentul cand redactez acest text inca politia ...

    Care sunt pasi de urmat si la ce judecatorie trebuie depusa contestatia(Judecatoria Cornetu ?) ...

    RăspundețiȘtergere